တုတ္ႀကီး (ေခတၱတာ၀တႎသာ)
ကြၽႏု္ပ္သည္ ဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ေက်ာင္းေတာ္၀ိဟာရ္မွ အ၀တ္တထည္ကိုယ္တခုျဖင့္ ထြက္ခြာလာခဲ့သူ ျဖစ္၏။ ကြၽႏု္ပ္၏ခရီးမစမီတြင္ ဆရာေတာ္ဘုရားအား ေျခဆုပ္လက္နယ္ျပဳေပးၿပီးသကာလ ကြၽႏု္ပ္၏ခရီးလမ္း ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး တင္ေလွ်ာက္အသိေပးလိုက္၏။ ဆရာေတာ္ဘုရားက မည္သည့္စကားတစံုတရာမွ မိန္႔ၾကား ေတာ္မမူခဲ့။ ထိုညေနခင္း ေမွာင္ရီၿဖိဳးဖ်တြင္ ဆရာေတာ့္ကို ဦးခ်၀တ္ျပဳ၍ တိတ္ဆိတ္စြာပင္ ထြက္ခြာလာခဲ့၏။ ကြၽႏု္ပ္၏ လမ္းခရီးတေလွ်ာက္တြင္ ေမတၱသုတ္ကို႐ြတ္ဆုိျခင္း၊ ေမာရသုတ္ကို႐ြတ္ဆိုျခင္း၊ ပဌာန္းေဒသနာႀကီး အား ႐ြတ္ဆိုျခင္းျဖင့္ လိုရာသို႔ ေခ်ာေမာဆိုက္ၿမိဳက္စြာ ေရာက္ရွိလာခဲ့ေတာ့၏။
ေတာပန္းေတာင္ပန္းကေလးမ်ားကို ခူးကာ ၀ါးဆစ္ဘူးကေလးထဲတြင္ထည့္လ်က္ ျမတ္စြာဘုရားကိုယ္ေတာ္ ျမတ္ႀကီးအား မေနာၫႊတ္အ႐ရံုျပဳၿပီး “ယသာႏုဘာ၀ေတာ ယကၡာ ..” အစရွိသျဖင့္ ႐ြတ္ဆိုသရဇၩာယ္ၿပီး လင္း အားႀကီး မနက္ေလးနာရီတြင္ ဘုရား၀တ္ျပဳ၏။
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
ရင္ဘတ္တြင္ စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး ဓာတ္ပံုေလးအား ပလတ္စတစ္ေလာင္းကာ အ၀တ္ႀကိဳးကေလး ျဖင့္ ဆြဲထားေသာ ကြၽႏု္ပ္ေမာင္တုတ္ႀကီးသည္ ညာဘက္ပုခံုးတြင္ လြယ္ထားေသာ ေမာင္းျပန္ေသနတ္ႀကီးျဖင့္ ေတာအလည္တြင္ ေမာတယ္ မညည္းႏုိင္အား ...။
လႈပ္ရွားစစ္၏ သေဘာသဘာ၀အတိုင္း ေန႔စဥ္ စစ္ေၾကာင္းေလွ်ာက္ရ၏။ ညီရင္းအကိုသဖြယ္ျဖစ္ေသာ ယံု ၾကည္ခ်က္တူ ဘ၀တူ ျဖဴစင္ေသာ ရဲေဘာ္ရဲဘက္မ်ားျဖင့္ တေသြးတည္း တသားတည္း လက္ေရတျပင္တည္း ရွင္သန္ခဲ့၏။ တိုက္ပြဲေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္း အပင္ေကာင္းေကာင္းေနာက္တြင္ ပုန္းလ်က္ ေခ်ာင္းၾကည့္ခဲ့ဖူး၏။ ခံစစ္ကုန္းတိုက္ပြဲမ်ားတြင္လည္း အေျခအေနမေကာင္းလွ်င္ ထေျပးရန္အတြက္ အျမဲအသင့္ျဖစ္ခဲ့ဖူး၏။
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
တကယ့္တကယ္တြင္ေတာ့ ...
ကြၽႏု္ပ္ေမာင္တုတ္ႀကီးသည္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းပညာေရးျဖင့္ သၿဂႋဳဟ္တန္း ႏွစ္ႏွစ္က်ေလာက္ေအာင္ ညံ့ဖ်င္း ေသာ္လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေတာ့ ဓမၼကထိကေလာက္ စိတ္ေနျမင့္သူျဖစ္၏။ တိပိဋကဓရ တဦးေလာက္ လည္း ကံုလႂကြယ္၀သူဟု အထင္ရွိ၏။ အျမဲတမ္း ျပံဳးျပံဳးႀကီးေနကာ ေမတၱာ၊ က႐ုဏာ၊ မုဒိတာ၊ ဥေပကၡာျဖင့္ ျဗဟၼစိုရ္တရား လက္ကိုင္ထားကာ ႏွိမ့္ခ်နားလည္တတ္ေသာသူျဖစ္၏။
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
ယင္းကဲ့သို႔ေသာ တုတ္ႀကီးဆိုသည့္ ပုဂၢိဳလ္သည္ အဘယ္အေၾကာင္းေၾကာင့္မ်ား ဖ႐ုႆ၀ါစာ ၾကမ္းတမ္းယုတ္ ပတ္ေသာ စကားမ်ားအား ေျပာထြက္ရေလသနည္းဟု ဆရာေတာ္ဘုရားသာ သိခဲ့လွ်င္ သံေ၀ဂျဖင့္သာ ဆင္ ျခင္ ေတြးေတာလိမ့္မည္ျဖစ္ေပ၏။
ကြၽႏု္ပ္တြင္ ပုဂၢိဳလ္ေရးရန္သူမရွိ၊ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ေၾကာက္တတ္သည့္ေနရာတြင္ ယုန္ေပါက္စက စိတ္ ပ်က္ရေလာက္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။ စကားလည္း တေန႔လံုးေန၍မွ တလံုးမေျပာသည့္အတြက္ သာလိကာ စိတ္ ပ်က္ရေသာ သတၱ၀ါတေကာင္ျဖစ္ျပန္ေပ၏။
၁၉၈၈ ခုႏွစ္ တြင္ ကြၽႏု္ပ္ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းသားကေလး ေမာင္တုတ္ႀကီး၏ ႏုနယ္ငယ္႐ြယ္ေသာ အသည္းဆိုင္ ကို မြမြေျခလိုက္သည့္ျဖစ္စဥ္မ်ားေၾကာင့္ လူမမယ္ေမာင္တုတ္ႀကီးေလးတေယာက္ ဆရာေတာ္ဘုရားႏွင့္ ေတာ ရေက်ာင္းကေလးကို လမ္းခြဲ၊ ဆီဦးေထာပတ္ ခဲဖြယ္ေဘာဇဥ္မ်ားကို ေနာက္ခ်န္ရစ္၊ ခပ္ခြာခြာက တဖက္သတ္ ခ်စ္ရေသာ ဘုတ္ဆံုကို ပစ္ခြာ၊ ထိုကဲ့သို႔ေသာ ဘ၀ႏွင့္မတန္သည့္ စြန္႔လႊတ္ျခင္းမ်ားအား ကိုယ့္သေဘာႏွင့္ ကိုယ္လက္ခံခဲ့ၿပီး မည္သည့္အခါတြင္မွလည္း ငါကေတာ့ စြန္႔လႊတ္လာတာလကြယ့္ဟု လူၾကားထဲေရာက္တုိင္း ထထ အသံေကာင္းမဟစ္။ က်ရာေနရာမွ တာ၀န္ေပးရာကို မခုိမကတ္၊ မညည္းမညဴဘဲ ေနထုိင္လိုက္နာခဲ့ သည့္ အညတရ ကေလးတေယာက္ျဖစ္ခဲ့၏။
သို႔ေသာ္ အႏွီေမာင္တုတ္ႀကီးဆိုသည့္ လူငယ္ကေလးဘ၀မွလာသည့္ ယခုေမာင္တုတ္ႀကီးသည္ကား အဘယ္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပီယ၀ါစာစကားမ်ားအား မဆိုတတ္ မေျပာတတ္ေတာ့ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ရသနည္းဟူမူ ... အေၾကာင္းရင္းကား ဤသို႔တည္း ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
အက်ဥ္းခ်ဳပ္ကာ ေျပာရလွ်င္ျဖင့္ ...
၁၉၉၀ ေ႐ြးေကာက္ပြဲ၊ NLD အျပတ္အသတ္ႏိုင္၏။ အမတ္မ်ား နယ္စပ္ထြက္လာ၏။ ျပည္ေထာင္စုအစိုးရဖြဲ႔၏။ ႏွစ္လမၾကာခင္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးသန္းႂကြယ္တေယာက္ ‘ေ႐ႊေတာင္ေျခမွာေနရစ္ေတာ့ ...’ ဆိုသည့္ သီခ်င္းကို ညည္းကာ ျပန္ေျပးေတာ့၏။ ေဒါက္တာစိန္၀င္း တက္လာ၏။ အဲသည္တုန္းကေတာ့ တုတ္ႀကီးတို႔မွာ အားကိုး လိုက္ရတာ ... ေမွ်ာ္လင့္လိုက္ရတာေပါ့ ... တို႔အစိုးရႀကီးေပါ့ ...။
ဥကၠဌ ရဲေဘာ္ႏုိင္ေအာင္ကလည္း ဇာတိစျပ၏။ ရန္သူကို စိတ္နာေအာင္လုပ္နဲ႔ ... ဟြန္႔ ... ဆိုပဲ။
၁၉၉၄ ကာလတြင္ကား မ်ားလွစြာေသာ က်န္ရွိေနသည့္အဖြဲ႔အစည္းမ်ား စစ္အာဏာရွင္ႏွင့္ အပစ္အခတ္ရပ္စဲ ၏။ ၁၉၉၅ ေနာက္ပိုင္းကာလ မာနယ္ပေလာက်၏။ အဖြဲ႔အစည္းအားလံုး ဖ႐ိုဖရဲအျဖစ္ဆံုးထဲတြင္ မကဒတ လို ေက်ာင္းသားအဖြဲ႔အစည္းအတြက္ အထိအနာဆံုးျဖစ္၏။ က်န္အဖြဲ႔အစည္းမ်ားလည္း အထိနာၾကသည္မွာ ေျပာ ဖြယ္မရွိ။ သို႔ေသာ္ မကဒတ ကို အထိအနာဆံုးဟု ေျပာရသည္မွာ မိမိတို႔ရွိေနၿပီးေသာ တပ္ရင္းမ်ားသည္ကား အပစ္အခတ္ရပ္ဆဲလိုက္ၿပီျဖစ္ေသာ တိုင္းရင္းသားတို႔၏ နယ္ေျမမ်ားတြင္ လႈပ္ရွားရေသာေၾကာင့္ျဖစ္၏။
၁၉၉၆ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ အေရးေတာ္ပံုျဖစ္ေပၚ၏။
၁၉၉၈ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္အား ျမစ္၀ကြၽန္းေပၚခရီးတြင္ စစ္အာဏာရွင္က ပိတ္၏။
၂၀၀၃ တြင္ ဒီပဲယင္းအေရးအခင္းျဖစ္ကာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ႏွင့္တကြ အတူပါလာေသာ အမ်ဳိးသားဒီမို ကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္၀င္မ်ားအား လုပ္ၾကံသတ္ျဖတ္မႈျဖစ္၏။
၂၀၀၇ ခုႏွစ္တြင္ သံဃာေတာ္ အရွင္သူျမတ္တို႔၏ က်က္သေရရွိလွေသာ ဦးျပည္းစိမ္းမ်ားအေပၚ ၀ါးရင္းတုတ္ ဆင္းသက္ေတာ္မူ၏။ သံဃာေတာ္အေလာင္းမ်ား ေဒါပံုေခ်ာင္း၊ လိႈင္ျမစ္၀တို႔တြင္ ေပါေလာေပၚ၏။ သံဃာ့အာ ဇာနည္တို႔အား ေထာင္သြင္းအက်ဥ္းခ် ႐ိုက္ႏွက္ကန္ေက်ာက္၏။
၂၀၀၈ ခုႏွစ္ နာဂစ္မုန္တိုင္းတိုက္၏။ လူႏွစ္သိန္းေက်ာ္ ေန႔ခ်င္းညခ်င္းေသဆံုးခဲ့သည္မွာ နတ္စိမ္းေလာကတြင္ ရွန္ပန္းနီပင္ ေစ်းဆယ္ဆ ခုန္တက္သြားသျဖင့္ မနွဲေလးတို႔ အထည္ဆိုင္ အင္မတန္အလုပ္ျဖစ္သြား၏။
ထို ၂၀၀၈ နာဂစ္မုန္တိုင္းကာလႀကီးတြင္ပင္ နအဖစစ္အာဏာရွင္က ႏိုင္ငံတကာအကူအညီမ်ားအား လက္မခံ ႐ံုမက ရလာေသာအလွဴမ်ားကို သူတို႔အမည္သညာကပ္ကာ ပဏၰာ၀င္ယူေသး၏။ ထုိ႔ေနာက္ ယင္းတို႔ေရးဆြဲ ထားေသာ တဖက္သတ္ လမ္းျပေျမပံုႏွင့္ အေျခခံဥပေဒကို လိမ္ညာအတည္ျပဳခဲ့၏။ ယခုတဖန္ ယက္ေတာဆို သည့္ ပုဂၢိဳလ္ကိုအေၾကာင္းျပ၍ မတရားဖမ္းဆီး အႏိုင္က်င့္ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားခံရသည့္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ဖမ္း၏။ တရားစြဲ၏။ ထပ္မံ၍ မတရားစီရင္ခ်က္ခ်႐ံုမက “ဘ ... က တူမႀကီးကို တနားယို႔” ဆိုေသာ အထာျဖင့္ အရွက္မရွိ လုပ္ျပန္၏။
ဒီၾကားထဲ ရွစ္ေလးလံုးႏွစ္ပတ္လည္တြင္ ဂ်ကာတာညီလာခံႀကီးဆိုသည့္ စာတမ္းမ်ားထြက္လာ႐ံုမက ထိုအဖြဲ႔ က ကိုေမာင္ေမာင္တို႔ ေရဒီယိုတြင္ NCUB ကို ကိုယ္စားျပဳကာ အင္တာဗ်ဴးသြား၏။
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
ကုလသမဂၢမွ ျမန္မာစစ္အာဏာရွင္အား ထိုင္ခံုသိမ္းေရးတုန္းက ေလသံကတမ်ဳိး၊ ခုက်ေတာ့တမ်ဳိး။ ေျပာ သည့္စကားမ်ားက NCUB ကိ္ု ကိုယ္စားျပဳေသာသူတေယာက္၏ တရား၀င္ ေျပာစကားမ်ားျဖစ္ေပ၏။ NCUB ဆုိသည့္ အဖြဲ႔ထဲတြင္ပါေသာ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားအား ျပန္လည္ေလ့လာပါ။ ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ကအစ ပါ၀င္ ေနသည္ျဖစ္၏။ ထိုေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္၏ လက္ရွိဥကၠဌ ရဲေဘာ္သံခဲတုိ႔ႏွင့္ လက္ရွိဗဟိုဦးေဆာင္ေကာ္မ တီက ထိုကိစၥအား သေဘာတူပါသလား။ ကိုေမာင္ေမာင္ႏွင့္ ထပ္တူသေဘာထားရွိပါသလား။ ဖထီးတို႔ အဖူး တို႔၏ ကရင့္ေတာ္လွန္ေရးကေရာ ... ထုိကိစၥတြင္ သေဘာတူညီမႈရွိပါသလား။
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
ဒပ္ဗလင္ညီလာခံဆိုသည့္ ၫြန္႔ေပါင္းအစိုးရ၏ ညီလာခံသို႔ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားစြာ တက္ေရာက္ၾက၏။ ထိုတက္ ေရာက္ခဲ့ေသာ ကာယကံရွင္တို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္သိၾကမည္ျဖစ္၏။ ထိုသူမ်ားကေရာ တသေဘာတည္း ရွိပါသ လား။ ရွိလွ်င္ေတာ့ မည္သည့္တုန္႔ျပန္မႈမွ ထြက္လာမည္မဟုတ္။ ဒီေတာ့ ယခုကိစၥတြင္ ကြၽႏု္ပ္တုတ္ႀကီး ဆဲခဲ့ ျခင္းသည္ကား ႐ိုင္းျပသည္မွန္ေသာ္ျငား နည္းပါေသး၏။
ဘာေၾကာင့္ဆဲသနည္း။ ေသေသခ်ာခ်ာ political development life cycle, trending, probability, scope, hypothesis မ်ားျဖင့္ ရွင္းလင္းေဆြးေႏြးရင္ေရာ မျဖစ္နိုင္ဘူးလား ... ဟု ေမးစရာရွိ၏။
ထိုကဲ့သို႔ ကြၽႏု္ပ္က က်က်နန data, graph, time line မ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးလာလွ်င္လည္း ထိုသူမ်ားက သူတို႔၏ လက္ကိုင္ဘုတ္အုပ္ေတာ္ႀကီးမ်ားျဖင့္ လိုခ်င္ေသာ အပိုင္းအစကေလးမ်ားအား ျဖတ္ညႇပ္ကပ္ကာ မခုိင္လံု ေသာဆင္ေျခမ်ားျဖင့္သာ ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာ အမ်ဳိးသားေရးျပႆနာကို capitalize လုပ္ဦးမည္ျဖစ္၏။ စား ေတာ့၊ ေနေတာ့၊ တုိင္းရင္းသားမ်ား ေကြၽးတာ၊ ေပးတာျဖင့္ ... ၿပီးေတာ့ တိုင္းရင္းသားမ်ားႏွင့္ အဖိႏွိပ္ခံျပည္ သူလူထုအား နားလွည့္ပါး႐ိုက္ကာ အသံေကာင္းဟစ္ရင္း ဒီမိုကေရစီအေရးေတာ္ပံုကို ေနာက္ေက်ာဓားနဲ႔ထိုးဖို႔ ၾကံ၏။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာသည့္ အမ်ဳိးသားျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရးဆိုသည္မွာ (ဦး)ေမာင္ေမာင္တို႔ (ဦး)စိန္၀င္းတို႔ လုပ္မည့္ လုပ္ဟန္မဟုတ္။ အႏွစ္သာရမဟုတ္။ ခ်ဥ္းကပ္နည္းမဟုတ္။
သိကၡာရွိ၊ တရားမွ်တ၊ ယံုၾကည္မႈျပည့္၀၊ ခြင့္လႊတ္နားလည္ ေႏြးေထြးမႈရွိေသာ စစ္မွန္သည့္အမ်ဳိးသားျပန္လည္ သင့္ျမတ္ေရးျဖစ္၏။
အခြင့္အေရးသမားမ်ား၊ မ်က္ႏွာျဖဴႀကီးမ်ား၏ အလိုေတာ္အရ ကျပေနၾကေသာ၊ proposal politics ျဖင့္ စိုေျပ ႂကြယ္၀ေနေသာ လက္တဆုပ္ေလာက္ရွိသည့္ လူတြင္က်ယ္မ်ားက ယခုကာလကဲ့သို႔ တိုင္းျပည္ႏွင့္လူမ်ဳိး၊ အ နာဂတ္ျမန္မာႏိုင္ငံလံုးဆိုင္ရာ တပ္မေတာ္ႏွင့္ အမ်ဳိး၊ ဘာသာ၊ သာသနာအက်ိဳးကို ထည့္တြက္မႈပင္ အရင္းခံ အရ လံုး၀မရွိသည့္ ကုလားထုိင္မွ်ထိုင္ေရးကိစၥရပ္အား ၾသဘာေပးရမည္ဆိုလွ်င္ေတာ့ က်န္ရွိေနေသးသည့္ အဖြဲ႔အစည္းမ်ား ကိုယ္စီဖြဲ႔ထားကာ ေနာက္လိုက္ကိုယ္စီျဖင့္ အမုန္းမခံလိုသည့္ ေဂါပကမ်ားအေနျဖင့္သာ ၾသ ဘာေပး အၿမီးႏွန္႔ကာ လက္၀ါးခ်င္း႐ိုက္ၾကပါဟု ထပ္မံအသိေပးလိုက္ပါ၏။
လာပါဦးမည္ အေမရိကန္လႊတ္ေတာ္အမတ္ႏွင့္ ေတြ ့ဆံုေဆြးေႏြးျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ သတင္းမ်ား ...။ သို႔ ေသာ္ ထိုသတင္းမ်ား၏ ေနာက္ကြယ္တြင္ ေျမာက္ကိုရီးယားႏွင့္ပတ္သက္ေသာ ေဆြးေႏြးအေပးအယူျပဳမႈမ်ား ႏွင့္အတူ လူလည္၀င္က်လိုေသာ အေမရိကန္ႏွင့္ အေမရိကန္ကိုအသံုးခ်ကာ အျမတ္ယူလိုေသာ စစ္အာဏာ ရွင္တို႔၏ လက္၀ါးခ်င္း႐ိုက္မႈအားလည္း ျမင္ေယာင္ေနပါ၏။
နိဂံုးခ်ဳပ္က တုိင္းျပည္အတြက္ေကာင္းပါမည္လား။ မေကာင္းႏိုင္ပါ။ ထုိ႔ျပင္ ေျမာက္ပိုင္းမွ အဖြဲ႔အစည္းမ်ားက စစ္ေရးမဟာမိတ္ျပဳၿပီးေလၿပီ။ ယခုတခါ ျပည္တြင္းစစ္ကို တခြင္တျပင္ ျပန္စလွ်င္ေတာ့ နအဖအေနျဖင့္ ခံႏိုင္ ဖြယ္မရွိ။ ျပည္တြင္း ျပည္သူလူထု၏ ေမတၱာေတာ္ႏွင့္ ေစာင့္ၾကည့္ေနမႈက တဖက္၊ အင္အားေကာင္းကာ မိမိ နယ္ေျမမိမိကာကြယ္ေသာ တရားေသာစစ္ကို ဆင္ႏႊဲမည့္ တိုင္းရင္းသားမ်ားက တဖက္ျဖင့္ ...
ထိုအခါ ရင္ၾကားေစ့ခ်င္ေသာသူမ်ား ထပ္မံကာအခ်ဳိးေျပာင္း၍ ပုဆိုးေရာင္းၾကဦးမည္ျဖစ္ေပ၏။ ရွက္ဖြယ္လိလိ ပါတကား ဟ႐ို႕ ... ဟုသာ ကြၽႏု္ပ္ေမာင္တုတ္ႀကီးတေယာက္ ေလေျပကေလးနွင့္ ဖ႐ုႆ၀ါစာ မဆဲဆိုပဲ ညည္း လိုက္ပါဦးမည္ခင္ဗ်ား ...
မေတာ္ ေဂါပကမ်ား ၀တ္ျဖဴစင္ၾကယ္ထဲ က်င္ငယ္ထြက္မတတ္ မ်က္လံုးျပဴး မ်က္ဆံျပဴးကုန္ၾကလွ်င္ ...
ထိုနည္းလည္းေကာင္း ... အမိျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ႀကီး ျမန္ျမန္ထြန္းကား တိုးတက္လာေပေတာ့မည္ကို အဆင္ သင့္မျဖစ္ၾကေသးေသာသူမ်ားကလည္း မသဒၶါေရစာမ်ား နင္သြားႏုိင္ေပေသးသကိုး။
စကားမစပ္ ကြၽႏု္ပ္ေတြးမိသည္မွာကား ... အမ်ဳိးသားရင္ၾကားေစ့ေရးဆိုသည္မွာ ယခုကာလတြင္ေတာ့ အမ်ဳိး သမီးရင္ၾကားေစ့ေရးေလာက္ ရင္ခုန္ဖြယ္ေတာ့ေကာင္းမည္မဟုတ္။ ျမင္ေယာင္ၾကည့္လိုက္ပါဦး ... ဘဘသန္း တို႔က တဖက္၊ ကိုေမာင္ေမာင္တို႔က တဖက္၊ ခန္းမႀကီးတခုထဲတြင္ တန္းစီကာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ရင္ၾကားေတြ ေစ့ေနၾကရင္ျဖင့္ ...။
တုတ္ႀကီး (ေခတၱ တာ၀တႎသာ)
Sunday, August 16, 2009
ေဂါပက ေဘာမမ်ားနွင့္ အနာဂတ္ ျမန္မာျပည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 Comments:
Post a Comment